Zvanu centru programmatūra, kas personalizēta mazām un vidējām pārdošanas komandām
PIETEIKT DEMO
01
Ātra uzstādīšana un vienkārša izmantošana.
02
Strādā no jebkuras vietas pasaulē un pārvaldi zvanus gudri.
03
Automatizētas atskaites ar personalizētu metriku.
04
Daudzlīmeņu IVR izvēlnes, gudrā pāradresācija un paziņojumi par neatbildētiem zvaniem.
Izmantojiet Callgear rīku lai
Iespēja uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanas stratēģijas.
Palielinātu pārdošanas nodaļas efektivitāti.
Iespēja saprast, kurš darbinieks strādā produktīvi, kurš mazāk produktīvi.
Atvieglojiet onbording procesus un uzlabojiet darbinieku sagatavotību.
Sniedziet darbiniekiem nepieciešamos rīkus, lai nodrošinātu klientiem augstākā līmeņa pieredzi.
Platformas priekšrocības
Virtuāls telefona numurs
nav nepieciešams katram darbiniekam reāls telefons.
Zvanu ieraksti
iespēja tos analizēt un uzlabot efektivitāti.
Zvanu statistika un analītika
cik katrs lietotājs veic zvanus, cik garas sarunas, cik ienākošo zvanu u.c.
Neatbildēto zvanu uzskaite un to pāradresācija
vai zini, cik zvani netiek atbildēti?.
Attālināta darba kontrole
iespēja, real time, sekot darbinieku veikto un atbildēto zvanu aktivitātei.
Virtuāls tel.nr. Ērta platforma
vienkārši lietojama un viegli saprotama.
PIETEIKT DEMO
Callgear darbībā — reāls piemērs kā tas strādā savienojumā ar CRM sistēmu
PIETEIKT DEMO
Piedāvājam tiešās integrācijas ar
Izmantošanas priekšrocības
Pieejama cena
Bez papildus aprīkojuma
Plaša funkcionalitāte
Vienkārša izmantošana
Veicina darbinieku efektivitāti
Palīdz pieņemt uz datiem balstītus lēmumus
Dod kontroli un drošību
Dod iespēju uzlabot klientu apkalpošanu
PIETEIKT DEMO
Callgear rīks būs izcils palīgs katrā uzņēmumā, kurā tiek veikti vai saņemti zvani, bet īpaši noderīgs tas būs
01.

Pārdošanas nodaļas vadītājiem

02.

Uzņēmumu īpašniekiem

03.

Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājiem

04.

Uzņēmumu vadītājiem

PIETEIKT DEMO
Cena sākot no 45€ par 5 lietotājiem
Piesaki demo izmēģinājumu, ja gribi palielināt sava uzņēmuma pārdošanas apjomus.
*papildus maksa par izvēloto zvanu tarifu un konta reģistrācijas maksa +23€ par CRM integrāciju, ja nepieciešams
Latvijas kompānijas, kas jau izmanto Callgear instrumentus
REĢISTRĒTIES VEBINĀRAM
Par Callgear ciparos
15
gadus tirgū
2 000 000
zvanu katru dienu
16 000
klientu
21
valstī
PIETEIKT DEMO
Klientu atsauksmes
"CallGear izmantojam kā zvanu pārvaldības risinājumu, kas integrēts ar mūsu CRM sistēmu. Ienākošo zvanu laikā uzpeld Klienta kontaktinformācija. Zvanu viegli konvertēt CRM kartiņā, veidojot pieraksta aktivitātes."
Deniss Kiseļovs
Sky Dream Clinic valdes loceklis
“Mēs kā agregators lielākajiem nomas auto zīmoliem CallGear risinājumu sākām izmantot pakāpeniski. Vispirms izmantojām eksotisko un NVS valstu valstu vietējos numurus, līdz kamēr personalizējām zvanu centra programmatūru mūsu vajadzībām un atteicāmies no citiem servisiem.”
Igors Demčakovs
Booking Group valdes loceklis
"Mūsu prasība bija gan zvanu un CRM integrācija, gan zvanu maršrutēšana vairākiem pārdošanas aģentiem vienlaicīgi, lai samazinātu neatbildēto zvanu īpatsvaru."
Anna Ļogkaja
Noble Wine mārketinga vadītāja
“CallGear funkcionālu esam adaptējuši dāžādu uzdevumu veikšanai. Viens no pēdējiem izaicinājumiem bija automātiskais datu bāzes apzvans ar interaktīvās izvēlnes scenāriju un apstrādāto zvanu transfēru uz mūsu CRM sistēmu.”
Jānis Stabiņš
Biznesa Vadības koledžas valdes loceklis
Biežāk uzdotie jautājumi

  • Ar natīvās jeb tiešās integrācijas palīdzību zvanus un CRM sistēmu iespējams integrēt pāris klikšķos.
  • Papildus laiku var prasīt, ja nepieciešams dažādu funkcionālu iestatīt dažādiem CRM lietotājiem.

Viss atkarīgs no uzņēmuma specifikas un jūsu vēlmēm, ja klientu apkalpošanas speciālisti/pārdevēji atrodas vienmēr pie datora, tad tiešām varat izmantot tikai softphone opciju, bet tikapt ērti Callgear rīku ir iespējams izmantot arī mobilajā telefonā, un tas veiks zvanu ierakstus katra klienta kartiņā un mērīs visas citas metrikas, ko būsiet sev uzstādījuši:

  • veikto zvanu skaitu
  • atbildēto zvanu skaitu
  • vidējo zvana ilgumu
  • statistika par zvaniem, kas ilguši virs 1 min
  • u.c. statistika, kas nepieciešama, lai mērītu, kontrolētu un analizētu paveikto darbu, kas saistīts ar zvanu pārvaldību.

  • Jā, tas iespējams caur Zapier konektoru.
  • Būtiski saprast, kādu zvanu funkcionālu jūs vēlaties iekļaut CRM sistēmā. Kad tas definēts, mēs pārbaudīsim vai to iespējams nodrošināt caur netiešo integrāciju. 

  • Īsā atbilde: Divu darba dienu laikā jūs varēsiet sākt izdarīt un saņemt zvanus caur CallGear.
  • Izvērstā atbilde: Pilnīga un pabeigta CallGear konta uzstādījumu veikšana un darbinieku apmācība var aizņemt līdz pat divām nedēļām atkarībā no funkcionāla kā arī numuru skaita, ko nepieciešams portēt.

  • Jebkuru Latvijas telefona numuru iespējams portēt uz Callgear. Portācijas ilgums atkarīgs no operatora, kam šobrīd pieder numurs. Ilgums atkarīgs no 2 līdz 10 darba dienām.
  • Visbiežāk iespējams portēt arī ārzemju numurus.

  • Jā, protams - to iespējams viegli iestatīt un varēsiet augšuplādēt jebkuru audio ziņu mp3 formātā.
  • Papildus saņemsiet paziņojumu par zvanu ārpus darba laika ar zvanītāja nr.

  • Online Monitoring’a sistēma ļauj iestatīt filtrus, ar kā palīdzību var ātri izvērtēt, cik no visiem neatbildētajiem zvaniem joprojām nav sasniegti.
Edgars Kabatiņš
CallGear Latvija
Privātuma politika

©2018-2023 Callgear, Inc. All rights reserved.