Saņemiet paziņojumus
par svarīgiem zvaniem
reāllaikā
potenciālajiem klientiem. Saņemiet informāciju
par visām nozīmīgākajām uzņēmuma
komunikācijām

Pielāgojiet paziņojumu opcijas, lai
nodrošinātu labāku apkalpošanu
Nekad nepalaidiet garām svarīgu zvanu
Palieliniet ieņēmumus no atzvanītājiem
Uzlabojiet klientu apmierinātību
Novērsiet klientu skaita samazināšanos
Iespējojiet zvanu paziņojumu
scenārijus, kas vislabāk atbilst jūsu
uzņēmumam

Vienmēr esat informēts par nokavēto
zvanu brīdinājumiem
Uzlabota klientu apkalpošanas kvalitāte
Iegūstiet reputāciju par izcilu klientu apkalpošanu, parādot, ka jums rūp klientu laiks un bizness. Pārliecinieties, ka neviens pieprasījums netiek palaists garām, un nekavējoties pārzvaniet viņiem

Esiet pieejams arī ārpus biroja
Samaziniet laiku, kas nepieciešams atbildes sniegšanai, lai kur jūs atrastos. Saņemiet brīdinājumus, lai pēc iespējas ātrāk varētu atzvanīt potenciālajam klientam
Pievērsiet uzmanību potenciāliem klientiem
Jūsu uzņēmuma ilgtspējas nodrošināšanai ir svarīgi saskatīt katru potenciālu. Saņemiet automātiskos paziņojumus par neatbildētajiem zvaniem pa tiešo e-pastā, lai nepalaistu garām biznesa iespējas
Integrējiet visus zvanus CRM sistēmā
CallGear ir viegli integrējams pa tiešo CRM sistēmā vai helpdesk programmatūrā. Pievienojiet zvanu paziņojumus CRM klientu kartēm un skatiet visu saziņas vēsturi.
Biežāk uzdotie jautājumi
Kāpēc manam uzņēmumam ir nepieciešami paziņojumi par neatbildētiem zvaniem?
Zvanu paziņojumi ir rīks, kas ļauj saņemt informāciju par zvaniem, pa SMS vai e-pastu, tūlīt pēc zvana beigām. Ja zvans tiek nokavēts, pirmais un labākais solis ir atzvanīt potenciālajam klientam pēc iespējas ātrāk. Paziņojumi par nokavēto zvanu ļauj jums palielināt pieredzi ar klientiem un automātiski vai manuāli sazināties ar zvanītāju pēc iespējas ātrāk.