Zvanu ierakstīšana bez
papildu programmatūras

Kontrolējiet pakalpojumu kvalitāti, analizējiet
klientu vajadzības un apmāciet darbiniekus, lai
izveidotu izcilu pārdošanas piedāvājumu.
Piesakies demo
Zvanu ierakstīšana bez papildu programmatūras

Automātiski ierakstiet visus
biznesa zvanus

Saglabājiet ienākošos un izejošos zvanus

Saglabājiet ienākošos un izejošos zvanus

Lejuplādējiet<br /> un atskaņojiet

Lejuplādējiet
un atskaņojiet

Jebkurā<br /> 
ierīcē

Jebkurā

ierīcē

Neierobežota<br /> ierakstu krātuve

Neierobežota
ierakstu krātuve

Saņemiet vērtīgu informāciju, lai uzlabotu biznesa procesus

Veiciet balss sakaru monitoringu un pārskatu

Pārtrauciet veidot rakstiskas piezīmes, tādējādi pazaudējot svarīgu informāciju. Padariet savu biznesu efektīvāku un noslēdziet veiksmīgus darījumus.

Zvanu ierakstīšana un analizēšana ievērojami samazina informācijas noplūdes iespējas.

Katrai sarunai iespējams izsekot konkrētu laiku, vārdu, tēmu vai jautājumu. Jūsu uzņēmums varēs izbaudīt pilnīgas pārredzamības un precizitātes sajūtu.

Veiciet balss sakaru monitoringu un pārskatu
Uzziniet, kā tiek apkalpoti jūsu klienti

Zvanu ierakstīšana ir lielisks rīks, lai pārliecinātos, ka visi jūsu balss sakari tiek veikti pareizi.

Vērojiet komunikāciju starp klientiem un darbiniekiem, lai uzzinātu, kā jūsu komandas biedri sarunājas ar klientiem.

Komandas vadītājiem ir iespēja analizēt zvanu ierakstus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un atbalsta, kā arī pārdošanas komandas sniegumu. Sarunu pārskats jūsu uzņēmumā palīdzēs nodrošināt jūsu speciālistu spēju saglabāt klientu apkalpošanas standartus visaugstākajā līmenī.

Uzziniet, kā tiek apkalpoti jūsu klienti
Uzlabojiet darbinieku sniegumu

Iegūstiet vairāk pārskatot komandas zvanus ar klientiem.

Iesaistiet savu komandu aizraujošās izaugsmi veicinošās sesijās, izmantojot iepriekš ierakstītās sarunas, lai kopīgi noteiktu galvenos uzlabojumus un izveidotu padomus labākai veiktspējai. Sniedziet vērtīgas atsauksmes un samaziniet biežāk pieļauto kļūdu daudzumu.

Aiciniet savus jaunos vai esošos speciālistus noklausīties veiksmīgās sarunas un izmantot tās pašas stratēģijas.

Uzlabojiet darbinieku sniegumu
Runājiet par klientu problēmām

Zvans no klienta ir vērtīgs resurss jūsu mārketinga un produktu izstrādes nodaļām.

Analizējiet zvanu ierakstus, lai veidotu detalizētu ieskatu, modificētu savu produktu vai pakalpojumu un pārveidotu reklāmas kampaņas ņemot vērā uz datiem balstītus lēmumus.

Ja jūsu mārketinga komanda regulāri ņems vērā klientu atsauksmes, tā iegūs noderīgu informāciju, lai efektīvi iepazīstinātu mērķauditoriju.

Runājiet par klientu problēmām
Palīdzība saistībā ar klientu sūdzībām

Jebkurā uzņēmumā starp darbiniekiem un klientiem var rasties pārpratumi. Zvanu ierakstu uzglabāšana var būt ļoti svarīga atbilstošu risinājumu nodrošināšanai.

Noklausoties zvanu ierakstus, jums būs iespēja noskaidrot, kur tieši radās konflikts un ko tieši teica gan zvanītājs, gan speciālists.

Noskaidrojiet, kuri komunikācijas modeļi kaitē jūsu uzņēmuma reputācijai, un apmāciet darbiniekus, lai novērstu šādu problēmu atkārtošanos.

Palīdzība saistībā ar klientu sūdzībām

Nepalaidiet garām svarīgāko informāciju, kas tiek izteikta
zvana laikā

Labākā biznesa zvanu pieredze

Izejošie vai ienākošie zvani no jebkuras ierīces: datora, planšetdatora, mobilā tālruņa vai IP balss pārraides tālruņa. Reģistrējiet visus zvanus savā CallGear kontā

Labākā biznesa zvanu pieredze

Atcerieties katru sīkumu

Pārdošanas vai klientu atbalsta speciālists katru dienu strādā ar simtiem klientu, un tas bieži vien liek piemirst svarīgu informāciju. Sarunu atskaņošana palīdz atsvaidzināt atmiņu un apkopot būtisku informāciju par klientu

Sinhronizējiet visus zvanus ar CRM sistēmu

Atskaņojiet ierakstus jebkurā laikā no zvanu žurnāliem savā CallGear kontā vai CRM klienta kartē. Jūsu aģentiem vienmēr būs piekļuve sarunām ar konkrēto klientu.

Integrācijas ar vienu pogas klikšķi

CallGear ir viegli integrējams ar lielākajiem tirgū pieejamajiem rīkiem. Pievienojiet zvanu ierakstīšanu un visas citas mūsu piedāvātās funkcijas tieši savai CRM sistēmai vai helpdesk programmatūrai

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai zvanu ierakstīšana ir likumīga?

Ierakstīt ar uzņēmējdarbību saistītas telefona sarunas ir likumīgi, piemēram, pārdošanas speciālistu saziņa ar klientiem, ja abas puses ir piekritušas telefona sarunas ierakstīšanai.

More amazing features for your
business to use with call recording

More amazing features for your
business to use with call recording

Zvanu paziņojumi
Zvanu paziņojumi
Saņemiet brīdinājumus e-pastā vai CRM sistēmā
Uzzini vairāk
Balss izvēlne (IVR)
Balss izvēlne (IVR)
Iepriekš ierakstīti balss ziņojumi, lai sagaidītu un pareizi novirzītu zvanītāju
Uzzini vairāk
Privātie ziņojumi
Privātie ziņojumi
Uzziniet svarīgus datus par zvanītāju, pirms zvans tiek savienots
Uzzini vairāk
Virtuālie numuri
Virtuālie numuri
Izmantojiet vietējos numurus no vairāk nekā 70 valstīm
Uzzini vairāk

Aizpildi formu un saņem eksperta padomu

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com