Klusie ziņojumi sniedz datus par zvanītāju vēl pirms zvana sākuma

Uzziniet svarīgu informāciju par zvanu un zvanītāju: Kura reklāma viņu piesaistīja un par kuru produktu vai pakalpojumu viņš ir visvairāk ieinteresēts
Piesakies demo
Klusie ziņojumi sniedz datus par zvanītāju vēl pirms zvana sākuma

Klusais ziņojums ir īss teksta runas paziņojums, ko persona, kas atbild uz zvanu, dzird, pirms tiek savienota ar zvanītāju

ThriveKlusie ziņojumi – funkcija, kas palīdz
attīstīt uzņēmumus

Iegūstiet informāciju pirms zvana sākuma

Iegūstiet informāciju pirms zvana sākuma

Atbildiet uz zvaniem profesionāli

Atbildiet uz zvaniem profesionāli

Veiciniet labākas pārdošanas sarunas

Veiciniet labākas pārdošanas sarunas

Ātri apmieriniet klientu vajadzības

Ātri apmieriniet klientu vajadzības

Uzlabojiet zvanu apkalpošanas praksi

Nosakiet, no kurienes nāk zvans

Katru izveidoto kluso ziņojumu var pilnībā pielāgot neatkarīgi no tā, vai jūsu kampaņa notiek tiešsaistē vai bezsaistē. Ietveriet tādu informāciju kā mārketinga kampaņa, reklāma vai MPK atslēgvārdi, ko zvanītājs izmantoja, lai jūs atrastu. Piemēram, “Jūs esat saņēmis zvanu no Google, atslēgas vārds: iznomāt superauto Dubaijā”

Nodaliet personīgos zvanus no darba zvaniem

Uzziniet vairāk par zvanītāju un pēc tam atbildiet profesionāli

Samaziniet zvanu speciālistu stresa līmeni

Īsi ziņojumi var palīdzēt pārdošanas komandām noskaidrot, kā labāk pielāgot pārdošanas metodes, lai palielinātu izredzes pārvērst zvanītājus par potenciāliem klientiem

Optimizējiet zvanīšanas laiku

Virziet sarunu tā, lai ieinteresētu zvanītāju jau no pirmās sarunu minūtes


Zinot, kas zvanītājam ir nepieciešams, vēl pirms viņš tiek savienots ar speciālistu, jūsu uzņēmums izskatīsies profesionālāks, informētāks un rūpīgāk izturēsies pret klienta laiku

Biežāk uzdotie jautājumi par
klusajiem ziņojumiem

Kas ir klusie ziņojumi?

Klusā ziņojumapmaiņa ir noderīga virtuālās PBX daļa, kas ļauj jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem un pārdošanas vadītājiem apkopot vērtīgu informāciju par zvanītāju, pirms viņš paceļ klausuli. Izmantojot kluso ziņojumu funkciju, jūsu speciālisti iegūs būtisku informāciju par zvana avotu, mārketinga kanālu, no kura pie jums nonācis zvanītājs, un pat to, kurš atslēgvārds aktivizēja zvanu, tādējādi atvieglojot zvana virziena prognozēšanu un palīdzot jūsu pārstāvjiem efektīvāk veikt savu darbu.

Ko zvanītājs dzirdēs, kad atbildēšu uz zvanu?

Zvanītājs dzirdēs jūsu sasveicināšanās signālu, kam sekos zvana signāls.

Vai man ir jāveic klusais ziņojums katram ienākošajam tālruņa numuram?

Nē, jums ir iespēja pielāgot kluso ziņojumu saņemšanu tikai tad, kad tie ir nepieciešami.

Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus

Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus

Zvanu Ierakstīšana
Zvanu Ierakstīšana
Automātiski ierakstiet visus biznesa zvanus
Uzzini vairāk
Statistika un atskaites
Statistika un atskaites
Pieņemiet uz datiem balstītus lēmumus un uzlabojiet ienākošo zvanu pārvaldību
Uzzini vairāk
Balss Sveiciens
Balss Sveiciens
Sagaidiet zvanītāju ar izcilu automātisko balss ziņu
Uzzini vairāk
Virtuālie numuri
Virtuālie numuri
Izmantojiet vietējos numurus no vairāk nekā 70 valstīm
Uzzini vairāk

Aizpildi formu un saņem eksperta padomu

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com