Viegli pārvaldiet
ienākošos zvanus,
izmantojot interaktīvo
balss atbildi (IVR)

Ietaupiet laiku automātiski iedalot ienākošos
zvanus konkrētajam lietotājam vai nodaļai
Piesakies demo
Viegli pārvaldiet ienākošos zvanus, izmantojot interaktīvo balss atbildi (IVR)

Izveidojiet vienkāršas zvanu plūsmas
izmantojot IVR

Viegla <br /> konfigurēšana un pielāgošana

Viegla
konfigurēšana un pielāgošana

Easy to configure <br /> and customize

Easy to configure
and customize

Personalizēts <br /> sveiciens

Personalizēts
sveiciens

Izvēlnes vairākās valodās

Izvēlnes vairākās valodās

Vienkāršojiet zvanu apstrādes pieredzi

Nodrošiniet profesionālu toni pa tālruni

CallGear IVR ļauj izmantot iepriekš ierakstītus personalizētus ziņojumus, piemēram, sveicienus un aicinājumus, lai nodrošinātu saviem klientiem unikālu un neaizmirstamu tālruņa zvanu pieredzi.

Izmantojot pareizi konfigurētu balss izvēlni, zvanītāji tiks automātiski novirzīti atbilstoši viņu vajadzībām, tādējādi izvairoties no gaidīšanas laika un atkārtotām sarunām.

Nodrošiniet profesionālu toni pa tālruni
Piesaistiet jaunus klientus

Lai iepazīstinātu jaunos potenciālos klientus ar uzņēmumu, nepaļaujieties tikai uz tīmekļa vietni.

IVR ziņojumi var sniegt noderīgu informāciju par jūsu uzņēmumu. Izmantojiet šo tehnoloģiju, lai informētu klientus par savu darba laiku vai paziņotu par nākamo īpašo piedāvājumu, ko noteikti nevar palaist garām!

Piesaistiet jaunus klientus
Savietojiet klientus ar pareizajiem cilvēkiem

Pamatojoties uz klienta individuālajām vajadzībām un IVR ievadītajiem datiem, efektīvi novirziet zvanītājus uz konkrēto nodaļu vai darbinieku, ar kuru viņi vēlas sazināties.

Zvanu novirzīšana var palīdzēt samazināt pārsūtīšanu, līdz minimumam samazināt neatbildēto vai pārtraukto zvanu skaitu un izvairīties no neskaidrībām, kas saistītas ar to, ka zvans nonāk nepareizajā nodaļā

Savietojiet klientus ar pareizajiem cilvēkiem

Izveidojiet efektīvāko IVR savam uzņēmumam vai zvanu centram vien pāris minūšu laikā

Atbilstiet ikviena uzņēmuma vajadzībām

Izveidojiet daudzlīmeņu IVR izvēlnes un novirziet zvanus uz grupām, rindām, lietotājiem, balss pastu, gaidīšanas režīma mūziku vai ārējiem tālruņa numuriem

Atbildiet uz zvanītāja pieprasījumiem, tiklīdz zvans ir savienots, neatstājot zvanītāju uz līnijas

Konfigurējiet interaktīvo balss izvēlni reāllaikā. Aizņemtās dienās nododiet zvanus jaunam darbiniekam vai ārpakalpojumu zvanu centram

Izveidojiet iepriekš sagatavotus ierakstus, lai paziņotu par sezonas izpārdošanu vai citu nepieciešamo informāciju, piemēram, biroja darba laiku, BUJ vai kontaktinformāciju

Biežāk uzdotie jautājumi par balss izvēlni

Kas ir CallGear piedāvātā IVR sistēma?

Balss izvēlne (IVR, Interactive Voice Response) ir iepriekš ierakstītu balss ziņojumu sistēma, ko var pielāgot jebkuram uzņēmumam.

Zvanītājs dzirdēs jūsu uzņēmuma sasveicināšanās ziņojumu un virkni iespēju, no kurām izvēlēties. Konkrētā izvēle tiek izdarīta uz tālruņa tastatūras.

Pēc izvēles veikšanas saruna turpināsies atkarībā no jūsu uzņēmuma sistēmā iepriekš konfigurētā scenārija. Piemēram, vairumā gadījumu zvanītājs tiks savienots ar pārdošanas vai klientu atbalsta komandas darbinieku.

Kā izvēlēties pareizās IVR opcijas

Klausoties, transkribējot un analizējot tālruņa zvanus, jums ir iespēja atklāt atkārtotus atslēgvārdus vai frāzes, ko izmanto zvanītāji. Piemēram, jūs varat uzzināt, ka “Produkts A” saņem visvairāk atbalsta zvanus. Pēc tam varat pielāgot IVR izvēlnes punktus atbilstoši reālajām klientu vajadzībām, kuri zvana jūsu uzņēmumam.

Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus

Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus

Statistika un atskaites
Statistika un atskaites
Pieņemiet uz datiem balstītus lēmumus un uzlabojiet ienākošo zvanu pārvaldību
Uzzini vairāk
CRM integrācijas
CRM integrācijas
Izmanto savu CRM uz visiem 100% — pievieno tai zvanus
Uzzini vairāk
Privātie ziņojumi
Privātie ziņojumi
Uzziniet svarīgus datus par zvanītāju, pirms zvans tiek savienots
Uzzini vairāk
Zvanu Ierakstīšana
Zvanu Ierakstīšana
Automātiski ierakstiet visus biznesa zvanus
Uzzini vairāk

Aizpildi formu un saņem eksperta padomu

  • United Arab Emirates
  • United States
  • UK
  • Albania
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Bangladesh
  • Bosnia & Herzegovina
  • Belarus
  • Belgium
  • Botswana
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Checz Republic
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Denmark
  • Dominican Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Estonia
  • Ethiopia
  • Finland
  • France
  • Gambia
  • Georgia
  • Germany
  • Ghana
  • Greece
  • Guatemala
  • Guyana
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Iran
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Japan
  • Jordan
  • Kazahstan
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lebanon
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Macedonia
  • Madagascar
  • Malawi
  • Malaysia
  • Marshall Islands
  • Mauritius
  • Mexico
  • Moldova
  • Morocco
  • Nepal
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Nigeria
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Palestine
  • Panama
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Qatar
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • South Africa
  • South Korea
  • Spain
  • Sri Lanka
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Taiwan
  • Thailand
  • Tunisia
  • Turkey
  • Uganda
  • Ukraine
I accept to receive SMS from callgear.com