Zvanu ierakstīšana bez
papildu programmatūras
klientu vajadzības un apmāciet darbiniekus, lai
izveidotu izcilu pārdošanas piedāvājumu.

Automātiski ierakstiet visus
biznesa zvanus
Saglabājiet ienākošos un izejošos zvanus
Lejuplādējiet
un atskaņojiet
Jebkurā
ierīcē
Neierobežota
ierakstu krātuve
Saņemiet vērtīgu informāciju, lai uzlabotu biznesa procesus
Veiciet balss sakaru monitoringu un pārskatu
Pārtrauciet veidot rakstiskas piezīmes, tādējādi pazaudējot svarīgu informāciju. Padariet savu biznesu efektīvāku un noslēdziet veiksmīgus darījumus.
Zvanu ierakstīšana un analizēšana ievērojami samazina informācijas noplūdes iespējas.
Katrai sarunai iespējams izsekot konkrētu laiku, vārdu, tēmu vai jautājumu. Jūsu uzņēmums varēs izbaudīt pilnīgas pārredzamības un precizitātes sajūtu.

Uzziniet, kā tiek apkalpoti jūsu klienti
Zvanu ierakstīšana ir lielisks rīks, lai pārliecinātos, ka visi jūsu balss sakari tiek veikti pareizi.
Vērojiet komunikāciju starp klientiem un darbiniekiem, lai uzzinātu, kā jūsu komandas biedri sarunājas ar klientiem.
Komandas vadītājiem ir iespēja analizēt zvanu ierakstus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un atbalsta, kā arī pārdošanas komandas sniegumu. Sarunu pārskats jūsu uzņēmumā palīdzēs nodrošināt jūsu speciālistu spēju saglabāt klientu apkalpošanas standartus visaugstākajā līmenī.

Uzlabojiet darbinieku sniegumu
Iegūstiet vairāk pārskatot komandas zvanus ar klientiem.
Iesaistiet savu komandu aizraujošās izaugsmi veicinošās sesijās, izmantojot iepriekš ierakstītās sarunas, lai kopīgi noteiktu galvenos uzlabojumus un izveidotu padomus labākai veiktspējai. Sniedziet vērtīgas atsauksmes un samaziniet biežāk pieļauto kļūdu daudzumu.
Aiciniet savus jaunos vai esošos speciālistus noklausīties veiksmīgās sarunas un izmantot tās pašas stratēģijas.

Runājiet par klientu problēmām
Zvans no klienta ir vērtīgs resurss jūsu mārketinga un produktu izstrādes nodaļām.
Analizējiet zvanu ierakstus, lai veidotu detalizētu ieskatu, modificētu savu produktu vai pakalpojumu un pārveidotu reklāmas kampaņas ņemot vērā uz datiem balstītus lēmumus.
Ja jūsu mārketinga komanda regulāri ņems vērā klientu atsauksmes, tā iegūs noderīgu informāciju, lai efektīvi iepazīstinātu mērķauditoriju.

Palīdzība saistībā ar klientu sūdzībām
Jebkurā uzņēmumā starp darbiniekiem un klientiem var rasties pārpratumi. Zvanu ierakstu uzglabāšana var būt ļoti svarīga atbilstošu risinājumu nodrošināšanai.
Noklausoties zvanu ierakstus, jums būs iespēja noskaidrot, kur tieši radās konflikts un ko tieši teica gan zvanītājs, gan speciālists.
Noskaidrojiet, kuri komunikācijas modeļi kaitē jūsu uzņēmuma reputācijai, un apmāciet darbiniekus, lai novērstu šādu problēmu atkārtošanos.

Nepalaidiet garām svarīgāko informāciju, kas tiek izteikta
zvana laikā
Labākā biznesa zvanu pieredze
Izejošie vai ienākošie zvani no jebkuras ierīces: datora, planšetdatora, mobilā tālruņa vai IP balss pārraides tālruņa. Reģistrējiet visus zvanus savā CallGear kontā

Atcerieties katru sīkumu
Pārdošanas vai klientu atbalsta speciālists katru dienu strādā ar simtiem klientu, un tas bieži vien liek piemirst svarīgu informāciju. Sarunu atskaņošana palīdz atsvaidzināt atmiņu un apkopot būtisku informāciju par klientu
Sinhronizējiet visus zvanus ar CRM sistēmu
Atskaņojiet ierakstus jebkurā laikā no zvanu žurnāliem savā CallGear kontā vai CRM klienta kartē. Jūsu aģentiem vienmēr būs piekļuve sarunām ar konkrēto klientu.
Integrācijas ar vienu pogas klikšķi
CallGear ir viegli integrējams ar lielākajiem tirgū pieejamajiem rīkiem. Pievienojiet zvanu ierakstīšanu un visas citas mūsu piedāvātās funkcijas tieši savai CRM sistēmai vai helpdesk programmatūrai
Biežāk uzdotie jautājumi
Vai zvanu ierakstīšana ir likumīga?
Ierakstīt ar uzņēmējdarbību saistītas telefona sarunas ir likumīgi, piemēram, pārdošanas speciālistu saziņa ar klientiem, ja abas puses ir piekritušas telefona sarunas ierakstīšanai.
More amazing features for your
business to use with call recording
More amazing features for your
business to use with call recording
