Viegli pārvaldiet
ienākošos zvanus,
izmantojot interaktīvo
balss atbildi (IVR)
zvanus konkrētajam lietotājam vai nodaļai

Izveidojiet vienkāršas zvanu plūsmas
izmantojot IVR
Viegla
konfigurēšana un pielāgošana
Easy to configure
and customize
Personalizēts
sveiciens
Izvēlnes vairākās valodās
Vienkāršojiet zvanu apstrādes pieredzi
Nodrošiniet profesionālu toni pa tālruni
CallGear IVR ļauj izmantot iepriekš ierakstītus personalizētus ziņojumus, piemēram, sveicienus un aicinājumus, lai nodrošinātu saviem klientiem unikālu un neaizmirstamu tālruņa zvanu pieredzi.
Izmantojot pareizi konfigurētu balss izvēlni, zvanītāji tiks automātiski novirzīti atbilstoši viņu vajadzībām, tādējādi izvairoties no gaidīšanas laika un atkārtotām sarunām.

Piesaistiet jaunus klientus
Lai iepazīstinātu jaunos potenciālos klientus ar uzņēmumu, nepaļaujieties tikai uz tīmekļa vietni.
IVR ziņojumi var sniegt noderīgu informāciju par jūsu uzņēmumu. Izmantojiet šo tehnoloģiju, lai informētu klientus par savu darba laiku vai paziņotu par nākamo īpašo piedāvājumu, ko noteikti nevar palaist garām!

Savietojiet klientus ar pareizajiem cilvēkiem
Pamatojoties uz klienta individuālajām vajadzībām un IVR ievadītajiem datiem, efektīvi novirziet zvanītājus uz konkrēto nodaļu vai darbinieku, ar kuru viņi vēlas sazināties.
Zvanu novirzīšana var palīdzēt samazināt pārsūtīšanu, līdz minimumam samazināt neatbildēto vai pārtraukto zvanu skaitu un izvairīties no neskaidrībām, kas saistītas ar to, ka zvans nonāk nepareizajā nodaļā

Izveidojiet efektīvāko IVR savam uzņēmumam vai zvanu centram vien pāris minūšu laikā
Atbilstiet ikviena uzņēmuma vajadzībām
Izveidojiet daudzlīmeņu IVR izvēlnes un novirziet zvanus uz grupām, rindām, lietotājiem, balss pastu, gaidīšanas režīma mūziku vai ārējiem tālruņa numuriem
Atbildiet uz zvanītāja pieprasījumiem, tiklīdz zvans ir savienots, neatstājot zvanītāju uz līnijas
Konfigurējiet interaktīvo balss izvēlni reāllaikā. Aizņemtās dienās nododiet zvanus jaunam darbiniekam vai ārpakalpojumu zvanu centram
Izveidojiet iepriekš sagatavotus ierakstus, lai paziņotu par sezonas izpārdošanu vai citu nepieciešamo informāciju, piemēram, biroja darba laiku, BUJ vai kontaktinformāciju
Biežāk uzdotie jautājumi par balss izvēlni
Kas ir CallGear piedāvātā IVR sistēma?
Balss izvēlne (IVR, Interactive Voice Response) ir iepriekš ierakstītu balss ziņojumu sistēma, ko var pielāgot jebkuram uzņēmumam.
Zvanītājs dzirdēs jūsu uzņēmuma sasveicināšanās ziņojumu un virkni iespēju, no kurām izvēlēties. Konkrētā izvēle tiek izdarīta uz tālruņa tastatūras.
Pēc izvēles veikšanas saruna turpināsies atkarībā no jūsu uzņēmuma sistēmā iepriekš konfigurētā scenārija. Piemēram, vairumā gadījumu zvanītājs tiks savienots ar pārdošanas vai klientu atbalsta komandas darbinieku.
Kā izvēlēties pareizās IVR opcijas
Klausoties, transkribējot un analizējot tālruņa zvanus, jums ir iespēja atklāt atkārtotus atslēgvārdus vai frāzes, ko izmanto zvanītāji. Piemēram, jūs varat uzzināt, ka “Produkts A” saņem visvairāk atbalsta zvanus. Pēc tam varat pielāgot IVR izvēlnes punktus atbilstoši reālajām klientu vajadzībām, kuri zvana jūsu uzņēmumam.
Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus
Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus
