Iegūstiet detalizētus datus
par katru zvanu jūsu
uzņēmumam un no tā
konkrētu darbinieku vai visu biroju, lai pieņemtu
pamatotus lēmumus

Apskatiet dažādus vadības paneļus, lai
atklātu visas zvanu plūsmas statusu
Reāllaika
analītika
Vēsturiskie
pārskati
Darbinieka vai
komandas statistika
Bezgalīgi pielāgotie pārskati
Sekojiet zvanu rādītājiem, kas ir saistīti
ar jūsu uzņēmējdarbību
Darbinieku pieņemšana darbā un uzraudzība no jebkuras atrašanās vietas
Vērtējiet darbinieku aktivitāti un saglabājiet pilnīgu kontroli pār viņu darbību jebkurā darba vidē, pat attālināti.
Novērtējiet komandas kopējo aktivitāti: notiekošo un rindā esošo zvanu skaitu, kopējo zvanu skaitu, vidējo sarunu laiku un zvanu rezultātus. Sadaliet viņus komandās vai pa vienam.
Pavērojiet savu pārdošanas aģentu darbību. Izsekojiet katru darbinieku veikto zvanu. Uzklausiet, analizējiet un uzlabojiet viņu zvanīšanas prasmes.

Atklājiet patiesību jebkurā zvanā
Pārliecinieties, ka jūsu darbinieki ievēro uzņēmuma noteikumus un izpilda savus pienākumus uz visiem 100%, pat strādājot attālināti.
Pārskati sniedz jums iespēju apsteigt kritiskos pakalpojumu līmeņus un proaktīvi vadīt savu komandu.
Novērtējiet zvanu apstrādes kvalitāti, kā arī pamaniet problēmas un atrodiet veidus, kā tās novērst. Piemēram, izmaiņas personāla sastāvā, kā vislabāk sadalīt slodzi un vai ir jāpārskata reklāmas stratēģija.

Aizpildīti zvanu žurnāli
Vienā logā iespējams apskatīt visu tālruņa zvanu vēsturi. Saglabājiet tiešraides statistiku un vēsturiskos rādītājus kopš CallGear konta izveides dienas.
Mūsu vadības panelis ļauj jūsu komandai izpētīt zvanu datus un klientu attieksmi, uzlabot saziņas procesus un, pats svarīgākais, palielināt pārdošanas apjomus, uzzinot, kas vislabāk darbojas jūsu uzņēmumā.

Izvirziet mērķus, lai novērtētu galvenos veiktspējas rādītājus
Virziet savu pārdošanas komandu, sekojot līdzi galvenajiem rādītājiem, piemēram, izejošo zvanu skaitam, atbildēto zvanu skaitam, nokavēto zvanu procentuālajam skaitam u.t.t. Iegūstiet pilnīgu pārskatu par to, kuri no viņiem nespēj izpildīt savus galvenās veiktspējas rādītājus un kuriem ir jāpievērš pastiprināta uzmanība.
Atbilstoši labāko darbinieku galvenās veiktspējas rādītājiem, nosakiet konkrētus mērķus pārējiem darbiniekiem un izmantojiet tos kā etalonu jauniem darbiniekiem.
Publicējiet labāko darbinieku ikdienas rezultātus, lai motivētu pārējos komandas biedrus.

Kopīgojiet atziņas ar komandas biedriem
Aizstājiet manuālo darbu, kas saistīts ar darbības pārskatu sagatavošanu, ar automatizētiem informācijas paneļiem, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām. Kopīgojiet pārskatus ar savu komandu un sadarbojieties, lai pastāvīgi uzlabotu procesu.
Jūs varat apkopot detalizētus datus par speciālistiem, nodaļām un uzņēmumu kopumā. Piemēram, varat tos atlasīt pēc ilguma, gaidīšanas laika uz līnijas, stundām un dienām vai sadales scenārijiem.
Parādiet progresīvus rādītājus: cik zvanus dienā jūsu darbinieki veic un saņem, cik zvani vai tīmekļa veidlapu pieprasījumi paliek bez atbildes, kuri kanāli nodrošina visaugstākās kvalitātes potenciālu un kuri izsmeļ jūsu budžetu bez lielas atdeves.

Uzlabojiet visus komunikācijas
aspektus uzņēmējdarbībā
Pieņemiet saprātīgus lēmumus, pamatojoties uz atbilstošiem datiem
Aprīkojot savu uzņēmumu ar moderniem ienākošo un izejošo zvanu paziņojumu rīkiem, palielināsies jūsu reklāmas kampaņu un mārketinga efektivitāte un ienākumi no ieguldījumiem

Uzlabotas filtrēšanas iespējas
Sakārtojiet uzņēmuma zvanus pēc dažādiem kritērijiem: konkrēts operators, komanda, klients, datums, atslēgvārds u.t.t. Tas dos jums iespēju atklāt problēmas cēloni un novērst problēmu, pirms tā sāk ietekmēt jūsu uzņēmuma reputāciju
Atklājiet komandas efektivitātes trūkumus un samaziniet izmaksas.
CallGear nodrošina vēsturisko zvanu darbības pārskatus un reāllaika pārskatāmību, ļaujot jums nekavējoties iedalīt resursus
Vienkārša telefonijas sinhronizācija ar CRM sistēmu
Nav nepieciešama manuāla piezīmju kopēšana un ielīmēšana, kas var izraisīt svarīgas informācijas zaudēšanu. Jebkuru ar zvanu saistīto informāciju CallGear saglabā un pāris sekunžu laikā kopīgo ar jūsu CRM sistēmu
Biežāk uzdotie jautājumi par
uzlabotajiem pārskatiem
Kas ir zvanu statistika?
Statistika un pārskatu sniegšana ir rīku kopums, kas ļauj iegūt detalizētus datus par katru tālruņa zvanu jūsu uzņēmumam un no tā. Iegūstiet detalizētu informāciju, izmantojot tādus parametrus kā: “operatora vārds”, “klienta tālruņa numurs”, “zvana datums”, “zvana ilgums”, “zvana statuss: saņemts vai neatbildēts” u. c., kas jums ir svarīgi.
Jebkuru tālruņa zvanu var noklausīties vai lejupielādēt tālākai novērošanai. Izsekojiet konkrēta darbinieka vai visa biroja zvanus. Pieņemiet pamatotus biznesa lēmumus attiecībā uz pārdošanas piedāvājumiem, klientu apkalpošanu un daudz ko citu.
Kāpēc uzņēmumiem vajadzētu izmantot CallGear zvanu pārskata funkcionalitāti?
Izmantojot šo spēcīgo rīku kopumu, jūs ātri un vienkārši varēsiet piekļūt daudzām noderīgām ziņām par katru biznesa zvanu jūsu uzņēmumam un no tā. Balstoties uz datiem, kas ietverti vPBX zvanu pārskatos, ko nodrošina CallGear, jūs varēsiet saprast, cik labi jūsu uzņēmums darbojas, cik efektīvi ir jūsu vadītāji un cik motivēti ir jūsu klienti.
Izmantojot CallGear programmatūru, iegūsiet arī būtisku ieskatu par jūsu klientu visbiežāk sastopamo uzvedību zvana laikā – informāciju, kas var palīdzēt jums optimizēt zvanu centra scenārijus un personāla apmācības praksi.
Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus
Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus
