Klusie ziņojumi sniedz datus par zvanītāju vēl pirms zvana sākuma

Klusais ziņojums ir īss teksta runas paziņojums, ko persona, kas atbild uz zvanu, dzird, pirms tiek savienota ar zvanītāju
ThriveKlusie ziņojumi – funkcija, kas palīdz
attīstīt uzņēmumus
Iegūstiet informāciju pirms zvana sākuma
Atbildiet uz zvaniem profesionāli
Veiciniet labākas pārdošanas sarunas
Ātri apmieriniet klientu vajadzības

Uzlabojiet zvanu apkalpošanas praksi
Nosakiet, no kurienes nāk zvans
Katru izveidoto kluso ziņojumu var pilnībā pielāgot neatkarīgi no tā, vai jūsu kampaņa notiek tiešsaistē vai bezsaistē. Ietveriet tādu informāciju kā mārketinga kampaņa, reklāma vai MPK atslēgvārdi, ko zvanītājs izmantoja, lai jūs atrastu. Piemēram, “Jūs esat saņēmis zvanu no Google, atslēgas vārds: iznomāt superauto Dubaijā”
Nodaliet personīgos zvanus no darba zvaniem
Uzziniet vairāk par zvanītāju un pēc tam atbildiet profesionāli
Samaziniet zvanu speciālistu stresa līmeni
Īsi ziņojumi var palīdzēt pārdošanas komandām noskaidrot, kā labāk pielāgot pārdošanas metodes, lai palielinātu izredzes pārvērst zvanītājus par potenciāliem klientiem
Optimizējiet zvanīšanas laiku
Virziet sarunu tā, lai ieinteresētu zvanītāju jau no pirmās sarunu minūtes
Zinot, kas zvanītājam ir nepieciešams, vēl pirms viņš tiek savienots ar speciālistu, jūsu uzņēmums izskatīsies profesionālāks, informētāks un rūpīgāk izturēsies pret klienta laiku
Biežāk uzdotie jautājumi par
klusajiem ziņojumiem
Kas ir klusie ziņojumi?
Klusā ziņojumapmaiņa ir noderīga virtuālās PBX daļa, kas ļauj jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem un pārdošanas vadītājiem apkopot vērtīgu informāciju par zvanītāju, pirms viņš paceļ klausuli. Izmantojot kluso ziņojumu funkciju, jūsu speciālisti iegūs būtisku informāciju par zvana avotu, mārketinga kanālu, no kura pie jums nonācis zvanītājs, un pat to, kurš atslēgvārds aktivizēja zvanu, tādējādi atvieglojot zvana virziena prognozēšanu un palīdzot jūsu pārstāvjiem efektīvāk veikt savu darbu.
Ko zvanītājs dzirdēs, kad atbildēšu uz zvanu?
Zvanītājs dzirdēs jūsu sasveicināšanās signālu, kam sekos zvana signāls.
Vai man ir jāveic klusais ziņojums katram ienākošajam tālruņa numuram?
Nē, jums ir iespēja pielāgot kluso ziņojumu saņemšanu tikai tad, kad tie ir nepieciešami.
Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus
Vairāk funkcijas, kurus
var izmantot papildus
